pondelok 23. augusta 2010

Ja a Stella McCartney




V mojom prvom blogu vám chcem predstaviť tie, tých, ktorí ma ovplyvňujú svojou módou, štýlom, názorom na dianie vo svete. Prvou je Stella McCartney. Dcéra Paula McCartneyho, ale v prvom rade skvelá módna návrhárka, ktorá ma oslovila hlavne svojími kolekciami pre Adidas, kde ukázala svoj všestranný talent a naznačila, že pri cvičení nemusíte vyzerať, že ste sa zabudli prezliecť zo záhrady:).







Táto séria fotiek je z brazílskeho vydania Vouge, ktoré nafotila jej sestra - fotografka Mary McCartney.



Je vegetariánka a bojuje za práva zvierat a v tomto duchu predstavila aj svoju kolekciu pre Barneys: Stella McCantreys "Green" Line for Barneys. Odmieta používať kožu, kožušinu, čím je mne veľmi sympatická :)
















Kolekcia jeseň/zima 2010/2011







V jednoduchosti je krása. Presne to vystihuje túto Stellinu kolekciu. Jednoduchý mestský štýl, čisté línie, dokonalý strih. Čo viac si môže moderná žena priať?! ;)
Do tohto svetra som sa za+úbila na prvý pohľad. Veľký, mäkučký a teplý. Ako od babičky ;)
Malé čierne zas a stále v kurze a lodičkový výstrih robí náš krk ešte dlhší a ešte elegantnejší :).





Adidas

Vybrala som pre vás niektoré naozaj skvelé kúsky :)






Športové oblečenie nebolo nikdy tak sexy ako teraz!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára